Hát igen, átlátszó csövet már mondtad, és kerestem is volna, de nem volt, csak kisebb, meg sokkal nagyobb, mindjárt megyek valahol veszek valami olyan átmérőjűt amit bilinccsel minden gond nélkül rá lehet aggatni, úgy hogy ne onnan kapja már a falsot... Gázolajat is hozok, és egy palackból ejtőtartályt csinálok. Sajnos a szerelőkön láttam azt a teljesen tanácstalan aggodalmat, és egy dízeles ismerősük "porlasztós ember", még le is beszéli őket a továbbiakról, miszerint ehhez semmilyen szerszáma sincs, nem vállalja, mert úgy el lehet cseszni hogy többet az életben el nem indítja el a jóisten se, nem hogy földi halandó. S ő a helyükben hozzá se nyúlna... mert szétszedni egy dolog, összerakni jól, megint egy más dolog. Hm.. mondjuk ha így gondolja akkor légy szíves és inkább tényleg ne. :D A srácok egyelőre el se tudják indítani.
Lehet hogy a porlasztócsúcsom is szar, vagy bekapott valami vackot. Mert csak úgy indul el ha a direkt izzításomat rákapcsolom, vagy 2x 30 mp.-re. majd indít, de ekkor még nem indul el, ha leégetném az önindítót, tán még akkor se, hanem megint vagy 30mp izzítás, indít, ha nem gyorsul be, akkor megint állj, csak az önindítót ölöm vele. Megint 20mp izzítás, ekkor már van olyan meleg hogy felpörgeti magát, lassan "felépül", úgy hogy kb 40mp indítózás után beröffen.. valami iszonyat.. utána füstöl, büdös mint a dög, szúrós, erős füst (gondolom az istennyilát is teleköpte ekkorra már, mindennel is, egy egy ilyen tortúra után). Ezután nem kell sokat járnia, 3-5 perc, és utána pár óráig kulcsfordításra, a nyavajás. Mindaddig amíg meleg, ez attól függ mennyit mentem aznap. 1-2-3 óra hosszáig is akár indul(gat). Ha viszont 6-8 órát állt, indul a játék az elejéről.. Hazamész, vagy nem mész haza, ez a játék címe, ez attól függ általában hogy az akkumlátor kibírja-e a nyüstölést, mert ha behorpad a szerencsétlen, akkor már csak bikakábel segítségével van esélyed.. Ez mondanom sem kell mennyire kellemetlen. Nagyon furcsa.. az ominózus OMW-s tankolás óta van ennyire, pedig azóta azt már kijártam. Kb egy hónapja kaparni kellett az ablakot, jégoldóval fújni, még a zárat is, akkor még az első izzításra elindult.. érdekes azonban hogyha akkor többet izzítottam nem volt jobb, sőt! Akkor se úgy indult mint nyáron, s tavaly télen (így januárban) a mínusz tízben is elég gatya volt, sokat fordult mire indult, de ennyire szar , mint most a 10 fokban, még sose volt ,az elmúlt másfél évben.
Továbbá az sem kizárt hogy szarrá van kopva a motor, de mint azt mondottam, ha kiveszem a légszűrőt, és teljesen a fémlap mögé, tehát közvetlenül a torokba fújok, még az se hatja meg. Próbáltam már többször, több alkalommal. Ugye nem lehet csak egy két próbát csinálni ilyenkor, s ha arra sem indul el, utána már nem csinálsz semmit, max megfogod az így is lusta hengert, a sok "folyadékkal." Magyarul lehet várakozni míg kiszárad.. általában ez a jellemzőbb, mintsem hogy valaki felrobbantsa magát vele.