Bakancs4
2023.01.19
|
|
-2 1
50101
|
Tapasztalatom szerint legkevesebb gond az adagolóval van , nagyon ritkán hibásodik meg ; elromlani inkább a járulékos dolgok ( izzítás , üzemanyagpumpa , vezetékrendszer ) szoktak . Jellemző hibák :
- -- izzítás hiánya
- -- dugulás
- -- levegősödés ( lyukas a cső , jegyzem meg : a nyomott ágon is képes levegőt felvenni a rendszer )
- -- üzemanyagpumpa nem szállít eleget
Ami adagolóhiba előfordult a praxisomban :
- -- eltört a két adagolót összekötő cső (nem okozott működésképtelenséget , csak telenyomta üzemanyaggal a motorolajat )
- -- kilazult a nyakasszelepet beszorító csavar és a gázolaj nem a porlasztócsúcs felé ment hanem a motorolajba
- -- levált 2-3 darab , fél gyufafejnyi gumimorzsalék az üzemanyagcső faláról , és mivel a szűrő után történt , ezért az adagolót összekötő csőben eljutott a második ( vezérlés felőli ) adagolóig és eltömte annak betáppontját . A járgány pöccre indult , volt alapjárat , én fülr enem hallottam semmi rendkívülit -- de a gázadás olyan szinten NEM reagált , minth ael lett volna szakadva a gázbovden
- -- És egy hete : eltört az adagoló visszatoló rugója
Én ilyenkor azzal szoktam kezdeni , hogy ejtőtartályból ( flakon + vezeték ) táplálom közvetlenül az adagolót , a lendkerék fölött ahol a két cső bemegy-kijön a szelepfedélbe . A kivezető csövet átlátszóra cserélem , hogy látni lehessen az esetleges buborékokat . |
Előzmény: Bakancs4 (50100)
|
|