V63 018 Creative Commons License 2023.01.18 0 0 19039

Hát az vitán felül áll, hogy kicsit "ugrás a sötétbe" egy másik motor. Azért próbáltam rákészülni a dologra és sok tesztet, értékelést, véleményt néztem meg. Fikázni nem fikázta senki; persze nincs olyan motor, aminek ne lennének nyűgjei meg ne lenne benne olyasmi, amit eltaktikáztak a kis sárgák, amikor erősen beszakézva nekiálltak motort tervezni.  :D  :D  :P

 

Én mindössze pár km híján 400 km-t tettem meg eddig a GTR-rel; és azt is november közepén 8...5 fokban, ködben, szitáló esőben – amíg lábon hazavittem, majd amikor pár nap múlva elvittem eredetiségvizsgára. Nyilván ennyi út alatt nem lehet megítélni egy motort – főleg úgy, hogy még minden az előző tulaj szája íze szerint van beállítva. (Pl. a futómű kőkeményre belőve, max. csillapításon a hátsó rugóstag.)

Mint írtam, semmi komoly problémám nincs az FJR-rel; nagyon szeretem és sok szép helyre vitt el. De hát én amúgy is hálás típus vagyok ilyen szempontból: pl. (a pereceket leszámítva) a TDM-ről is csak szép emlékeket őrzök. :D

Az biztosan igaz, hogy a Kawa nem lehet beteg, mert étvágya az van hál'istennek rendesen; de hát az a normális. Meg hát ha volt pénz majomra, legyen pénz banánra is.  :D

A szervizigényéről nem tudok nyilatkozni, sok panaszt ilyen dolgokban sem hallottam rá. Ha annyi lesz a szervizigénye, mint az FJR-nek volt, akkor nagyon boldog és elégedett leszek. (Főleg ha ennek nem lesz majd probléma a kuplungjával. Merthogy azt még mindenképp rendbe akarom tenni az FJR-en, mert így nincs pofám eladni.)

Előzmény: Quattroman (19038)