Bakancs4 Creative Commons License 2023.01.17 0 2 50097

Egy ilyen ( kamrás) dízelmotor hidegindításánál ennél a külső hőmérsékletnél az izzítás elsődleges -- értelemszerűen bármilyen (főként váratlanul ) fellépő indítási nehézségnél ellen kell őrizni .

Izzítógyertya van nagyon olcsón , és annak a többszöröséért is . Akármilyent is építettünk be a legmárkásabbnál is előfordulhat a rövid élettartam .

Sajnos az LDW502-es motornál ( ha az mopedautóba van építve ) a gyertyák ellenőrzése nagyon körülményes . Ha a szögletes légszűrő van a masinában akkor azt a 7 inbuszcsavar kitekerése és pár apróság kiiktatása után le kell venni . A kerek légszűrősök mögé kis ügyességgel be lehet nyúlni -- nekem legalábbis sikerült .

A gyertyákat valóban a leghelyesebb nyomatékkulccsal meghúzni , de annak híjával is összerakható . Nem kell állat módon megtépni , a gyári érték 20 Nm , vagyis 1 m hosszú karon akkora erővel húzunk mintha 2 kg súlyt emelnénk fel . Mivel a kulcsok hajtószára ennél rövidebb a húzóerőt ennek arányában emeljük . Nem fog kilazulni , nem ez lesz a motorunk legfőbb baja .

Szerintem a gázrugó ki-és visszaakasztása sem nagy mutatvány , pláne az általad említett fajtának , mert az úgy van rácsavarozva a regulátorvillára . A szimpla rugóval előfordulhat , hogy belül is kiakad , de ez a kombinált ilyet nem csinál .

Az izzítógyertyák áramfelvétele nagyjából annyi amennyit írtál -- én legalábbis úgy tudom .

Előzmény: Greg34 (50096)