Velem van a baj?
Nem Csíkossal, aki úgy írja, hogy a Z21 2,5A, hogy egy sima guglizás megmutatta volna, hogy az is 3A?
Velem van a baj? Nem Csíkossal, aki nem érti, hogy mi fog történni a hurokba kapcsolt vonalszakaszokkal hurokmodul nélkül, mert nem tudja, hogy minden Z21 booster öninvertáló?
Velem van a baj? Nem Csíkossal, aki a poszter saját hozzászólásait sem olvassa el, amelyben leírja, hogy a vonatok fele mindig a hurkokban lesz? Így persze szükség lehet a boosterekre, egy erősítővel nem fogja a poszter megoldani.
Velem van a baj? Nem Csíkossal, aki szerint tök jó 3A-es központokat rendszeresen 2A fölött kiterhelni, bár ez mindenki más szerint őrültség? Csak két gond tud itt lenni: az STModell által is említett zárlat, amikor az nem üt elég nagyot, hogy leoldjon a központ. Lehet leolvadás a vége, de rövid ideig tartó zárlatoknál sokáig következmény nélkül is elketyeghet az ilyen, aztán a sok kibírt zárlat idővel megöli a dekódereket. Biztos jó ez így.
A másik baj, hogy sok hangos mozdony plusz sok világításos (és kondenzátorral villogáscsillapított) kocsi in-rush currentje hatalmas. Bekapcsoláskor önmagában több lehet, mint 3A, így bekapcsoláskor és zárlat miatti újraindításkor is újra leverhet a központ. Kell ez bárkinek?
A z21 nem működik jól hurkoknál, csak a fekete Z21. Én értem, hogy a fekete Z21 plusz két light booster nagyon sok pénz. Ennyibe kerül a tervezett asztal normális vezérlése. Ezért cserébe üzembiztos, hibák nélküli, korszerű megoldás jár. Meglátásom szerint a többi megoldás súlyos gondokat tartalmaz, amelyek idővel elő fognak jönni. 260000 forint sok-e egy vezérlésért? Sok. De ha ennyit nem akar valaki fizetni érte, akkor vagy lentebb ad az elvárásaiból, vagy később fog rájönni, hogy nem a legjobb rendszer mellett döntött.