"A problémám az, hogy amennyiben egyszerre sok a fogyasztó a pályán, akkor 2,5 - 3 A nem elegendő. Ezt egy nagyobb A adó trafóval meg tudom oldani (természetesen a V maradna), vagy pedig Booster kell?"
Ebben az esetben nagyobb teljesítményű vezérlés kell, ha nem elég 3A.
"H0, a váltók külső trafóról lennének ellátva.
...
Az egyszerre mozgás minimum 4 szerelvény, hangdekóderes mozdonyok és belsővilágítással rendelkező személykocsik."
Ha négy vonat megy egyszerre, és a váltók legfeljebb a vezérlést kapják a sínből, akkor erre a négy vonatra egy z21 még éppen elegendő, de sok tartalékra ne számíts. Ez kényes a hurokmodulokra, vigyázni kell vele. A PIKO Smartcontroll Ligth erre már kevés lesz. Ahogy a Märklin/Trix Mobile Station 2 is. Alternatíva még a hazai kis gyártóknál elérhető nanoX-s88.
Ha kelleni fog tartalék a rendszerbe, akkor én ennél pályánál inkább olyan központot vennék, ami 5A-t is le tud adni szükség esetén, ilyen például a Lenz Set100. A boosteres megoldást nem javaslom, mert az nem úgy működik hogy rákötjük a pályára a központtal együtt, és az áram összeadódik. Booster-es táplálásnál meg kell osztani a pályát a központ és a booster között: az egyik felét a központ, a másikat a booster látná el.
Ami mindenképpen szükséges, az az, hogy a pályát több ponton is be kell táplálni, nem elég egy bekötősín! Ugyanis a sínek nem a legjobb vezetők, és az összekötő papucsokon is veszik el teljesítmény.