fargo
2000.03.20
|
|
0 0
1329
|
Üdv kollegák :-)
Lacka, te felizgattál! Világosíts fel, légy oly jó, a 460-ast illetôen. Mikor megvettem, el volt szállva benne a waste-gate szelep, magyarul nem akart leszabályozni, ezért bôdületesen sokat nyomott a motorba. Nem emlékszem az Attiláék által mért értékre, de jóval 1 bar felett volt. Másrészt a legutolsó állításoknál mértek a kocsin 1,4 bart, amibôl végül is 1,2 lett. Egészen biztos, hogy mechanikusan állítottak a turbonyomáson, elektronyikusan nem nyúltak bele. Az is biztos, hogy 1 bar felett járt a nyomás, nem volt komputeres leszabályzás.
Akkor most mit tudok rosszul, hogy 1 bar felett volt a nyomás (rossz az Ivanics műszere?), vagy hogy nincs benne komputeres leszabályzás, vagy most hogy is van ez? |
|