fargo Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1329
Üdv kollegák :-)

Lacka, te felizgattál! Világosíts fel, légy oly jó, a 460-ast illetôen. Mikor megvettem, el volt szállva benne a waste-gate szelep, magyarul nem akart leszabályozni, ezért bôdületesen sokat nyomott a motorba. Nem emlékszem az Attiláék által mért értékre, de jóval 1 bar felett volt. Másrészt a legutolsó állításoknál mértek a kocsin 1,4 bart, amibôl végül is 1,2 lett. Egészen biztos, hogy mechanikusan állítottak a turbonyomáson, elektronyikusan nem nyúltak bele. Az is biztos, hogy 1 bar felett járt a nyomás, nem volt komputeres leszabályzás.

Akkor most mit tudok rosszul, hogy 1 bar felett volt a nyomás (rossz az Ivanics műszere?), vagy hogy nincs benne komputeres leszabályzás, vagy most hogy is van ez?