Ütős ingázó motor ,csak a görög piacnak.......építő szekrény elvet használja a Benelli is !
Felismerhetőek a hátsó taktuson a teljes RKF-kerék-futómű- és hátsó farok rész.
Mentem a teszt napon a 125-ös verzióval,hát az is durva volt,de a 185 cm3 változat befutó lehet.
Benelli RCX 185i ABS: Az új kacsa, amely a görög piacra érkezik!
Benelli új kacsát hoz Görögországba ! Az egyetlen európai ország, ahol a kacsáknak saját piaca van, a Benelli kacsa következő állomása lesz, amelyről először 2021 áprilisában írtunk, hogy a kínálatában van !
A megújult és immár az európai specifikációkra készen, fordított villával, ABS -szel és két tárcsával a Benelli kacsa immár közvetlenül Görögországba érkezik, ahogy a MOTO magazinból kiderül, és a teljes műszaki jellemzőkkel is rendelkezünk.
Így 18 LE-t ad le 9500-as fordulaton és 1,54 kg-es nyomatékot 6000-es fordulaton, miközben hatfokozatú, két vezérműtengellyel és négy szeleppel, valamint EFI befecskendező rendszerrel.
Bár több ezer kilométerre és közvetlen közelség nélkül, a görög piac az ázsiai piaccal párhuzamosan fejlődik a kacsák nagyon sajátos kategóriájában, amelyet motorelhelyezésük, vázuk és geometriai jellemzőik, majd a vezetési pozíció geometriája jellemez.
Fő jellemzőik a nagy kerekek és az alacsony súlypont, majd a kuplungkar hiánya. Ebben az utóbbiban már régóta hajlamosak a diverzifikáció, valamint a kacsa mint jármű új szerepeket is betölt, így most újabb megfelelő javaslatok érkeznek! A legújabb közülük a Benelli új, folyadékhűtéses RCX 185 i lesz .Az új Benelli kacsa is érdekes színkombinációkkal érkezik
Figyelemreméltó műszaki jellemzőkkel, modern dizájnnal, letisztult megjelenéssel rendelkezik, míg az Euro 5-ös előírásoknak nem megfelelő, de már több millió jármű számára forgalomba hozott változatban is bizonyította megbízhatóságát. Amit elvárunk tőle, hogy megtartsa az európai földre érkezéskor, és természetesen itt a próbája lesz a végső szó.
A jármű kereskedelmi neve
RCX, RCX 185i, RCX 185i ABS
Tengelytáv (mm)
1325
Kubizmus
174cc
Maximális hasznos teljesítmény (Kw)
17,7 LE ( 13,2 kw ) / 9500 ford./perc
Maximális nettó nyomaték (Nm)
1,54 kg.m ( 15,2 Nm ) / 6000 ford./perc
Maximális sebesség
120 km/h
Fék – hátra – előre
Tárcsafék
Fékrendszer
ABS
Első tárcsafék
240 mm
Hátsó tárcsafék
220 mm
A motor típusa
1 hengeres, 4T
4 szelep, 2 vezérműtengely
Permetező rendszer
EFI, SOHC, TLI gyújtás
Rajt
elektromos indító
Hűtőrendszer
vízzel hűtött
Sebesség
6 sebesség
Tengelykapcsoló rendszer
Folyékony típusú
Terjedés
Lánc
Száraz tömeg
126 kg
Nyeregmagasság
787 mm
Teljes hossz
2010 mm
Teljes szélesség
675 mm
Teljes magasság
1150 mm
Távolság a talajtól
160 mm
Tengelytávolság
1325 mm
Első felfüggesztés
Fordított teleszkópos villa
Első felfüggesztés útja
88 mm
Hátsó felfüggesztés
Olaj lengéscsillapító
Hátsó felfüggesztés útja
27 mm
Első gumi
70/90-17
Hátsó gumi
110/70-17
Maximum töltés
184 kg
Rezervoár
4,8 liter
Fogyasztás kívül/belül
1,8 l - 2,0 l / 100 km
Elemtípus
12V6Ah (YTX7L-BS)
Fényrendszer
LED-ek
Gyújtógyertya
3 gyújtógyertya (CR7E)