gzsolt1969 Creative Commons License 2023.01.06 0 0 7749

Ütős ingázó motor ,csak a görög piacnak.......építő szekrény elvet használja a Benelli is !

 

Felismerhetőek a hátsó taktuson a teljes RKF-kerék-futómű- és hátsó farok rész. 

 

Mentem a teszt napon a 125-ös verzióval,hát az is durva volt,de a 185 cm3 változat befutó lehet.

 

                        Benelli RCX 185i ABS: Az új kacsa, amely a görög piacra érkezik!

 

 

 

                        

Benelli új kacsát hoz Görögországba Az egyetlen európai ország, ahol a kacsáknak saját piaca van, a Benelli kacsa következő állomása lesz, amelyről először 2021 áprilisában írtunk, hogy a kínálatában van !

A megújult és immár az európai specifikációkra készen, fordított villával, ABS -szel és két tárcsával a Benelli kacsa immár közvetlenül Görögországba érkezik, ahogy a MOTO magazinból kiderül, és a teljes műszaki jellemzőkkel is rendelkezünk.

Így 18 LE-t ad le 9500-as fordulaton és 1,54 kg-es nyomatékot 6000-es fordulaton, miközben hatfokozatú, két vezérműtengellyel és négy szeleppel, valamint EFI befecskendező rendszerrel.

Bár több ezer kilométerre és közvetlen közelség nélkül, a görög piac az ázsiai piaccal párhuzamosan fejlődik a kacsák nagyon sajátos kategóriájában, amelyet motorelhelyezésük, vázuk és geometriai jellemzőik, majd a vezetési pozíció geometriája jellemez.

 

Fő jellemzőik a nagy kerekek és az alacsony súlypont, majd a kuplungkar hiánya. Ebben az utóbbiban már régóta hajlamosak a diverzifikáció, valamint a kacsa mint jármű új szerepeket is betölt, így most újabb megfelelő javaslatok érkeznek! A legújabb közülük a Benelli új, folyadékhűtéses RCX 185 i lesz .Az új Benelli kacsa is érdekes színkombinációkkal érkezik

Figyelemreméltó műszaki jellemzőkkel, modern dizájnnal, letisztult megjelenéssel rendelkezik, míg az Euro 5-ös előírásoknak nem megfelelő, de már több millió jármű számára forgalomba hozott változatban is bizonyította megbízhatóságát. Amit elvárunk tőle, hogy megtartsa az európai földre érkezéskor, és természetesen itt a próbája lesz a végső szó.

 

A jármű kereskedelmi neve

RCX, RCX 185i, RCX 185i ABS

Tengelytáv (mm)

1325

Kubizmus

174cc

Maximális hasznos teljesítmény (Kw)

17,7 LE ( 13,2 kw / 9500 ford./perc

Maximális nettó nyomaték (Nm)

1,54 kg.m 15,2 Nm / 6000 ford./perc

Maximális sebesség

120 km/h

Fék – hátra – előre

Tárcsafék

Fékrendszer

ABS

Első tárcsafék

240 mm

Hátsó tárcsafék

220 mm

A motor típusa

1 hengeres, 4T

4 szelep, 2 vezérműtengely

Permetező rendszer

EFI, SOHC, TLI gyújtás

Rajt

elektromos indító

Hűtőrendszer

vízzel hűtött

Sebesség

6 sebesség

Tengelykapcsoló rendszer

Folyékony típusú

Terjedés

Lánc

Száraz tömeg

126 kg

Nyeregmagasság

787 mm

Teljes hossz

2010 mm

Teljes szélesség

675 mm

Teljes magasság

1150 mm

Távolság a talajtól

160 mm

Tengelytávolság

1325 mm

Első felfüggesztés

Fordított teleszkópos villa

Első felfüggesztés útja

88 mm

Hátsó felfüggesztés

Olaj lengéscsillapító

Hátsó felfüggesztés útja

27 mm

Első gumi

70/90-17

Hátsó gumi

110/70-17

Maximum töltés

184 kg

Rezervoár

4,8 liter

Fogyasztás kívül/belül

1,8 l - 2,0 l / 100 km

Elemtípus

12V6Ah (YTX7L-BS)

Fényrendszer

LED-ek

Gyújtógyertya

3 gyújtógyertya (CR7E)