Lehetne egy kicsit több "anyag" is a mopedautókban, már +50 kg is sokat jelentene.
Az én Ligierem teherszállító (platós) változat, emiatt nagyobb a megengedett tömege. Akku nélkül 450 kg, ami 100 kg-al több, mint egy átlagos mopedautó. Ez meg is látszik rajta, sokkal masszívabb, mint bármelyik korábbi mopedautóm. A fék is sokkal jobb, mint amihez a mopedautóknál hozzá vagyunk szokva. Mivel a megengedett össztömeg az N1 változatnál 1200 kg, ahhoz már normális fék kell, hogy megálljon. Mivel én többnyire üresen furikázok vele, elképesztően rövid a fékútja. Ami érdekes, ha nagyon hirtelen fékezek, automatikusan bekapcsol a vészvillogó. G szenzor tuti nincs a Ligierben, gondolom a motor fordulatszám változása alapján kapcsolja a vezérlő a vészvillogót.
Ha megcsapolták a Reva akkupakját, néhány hét alatt is tönkre mehet az összes akku. Az egyik ügyfelem csak egy pénztárgépet kötött rá a 4 db sorbakötött 12V-os akku egyikére, de 1 hónap alatt kinyírták az akkupakkot. Amelyik akkura rákötötték a pénztárgépet, az túlmerült, a másik hármat meg túltöltötte a 48V-os töltő. Pedig minden fagyiskocsiban van dc-dc konverter, de csak akkor hívtak, amikor már nem bírták a savgőz szagát.