WooDoo Creative Commons License 2022.12.20 -1 1 49974

Ívfény kocsija nem mopedautó, hanem valami kínai belpiacos kocsi. Vannak akiket elcsábít a filléres ár, aztán meglepődnek, amikor szembesülnek vele, hogy semmilyen európai előírásnak nem felel meg, és még egy több milliós egyedi forgalomba helyezési eljárással sem kaphat magyar rendszámot. A saját piacra gyártott olcsó kínai technika hihetetlenül gagyi tud lenni, ami viszont jó minőségű, az annyiba kerül, mint az európai gyártók autói, mire lesz neki típusbizonyítványa.

 

A 10 évnél régebbi Aixamek ólom akkusak voltak, de a hajtás nem gagyi bennük. Curtis vezérlőket használnak, ez az iparban egy elismert márka.

Van egy 2014-es gyári elektromos Ligierem is, 13e km van benne, az már gyárilag lítium akkus. Ha jól láttam, az akkut a Stihl gyártotta hozzá, a vezérlő maradt Curtis. A Stihl is legendásan megbízható gyártó hírében áll. Az is tökéletes állapotban van, a töltése is működik, ebben a hidegben is, pedig nincs garázsban, mert a másikat használjuk.

 

A szívás legbiztosabb módja, ha egy eleve gyanús minőségű kínai kocsiba, az AliExpress-ről rendelt noname cellákat farag valaki. A bontott autóipari cellákban jobban meg lehet bízni, mint bármelyik webshoppos kínaiban. LiFePO4 cellákat én csak európai kereskedőtől merek venni, pl áfa nélkül a cseh GWL-től...

Előzmény: kiggyo (49970)