XANTIi
2022.12.19
|
|
0 1
49966
|
Keress nekünk egy gyári moped kezelési utasítást légyszi. Amiben 0 fok alatt megtiltják az akku töltést és +1-en meg semmi korlát. Akár LiFePo4 aksis gépről.
De a LFePo4 akkus Tesla M3 sem korlátozza a tulajt. Biztos lassabban tölti ha még hideg, de letiltva nincs.
Az sajnos tényleg gáz, ha valakit lehúznak egy 10 éves és lepukkadt akkus géppel. Ahogy szétkopott dízellel is, de akár benyás "igazi" autónál is lehet ilyen. A használtaknak új szempont a megvásárlásánál a szakszerű akku állapot vizsgálat. Mert ott is vannak trükközések az állapotokkal. RESET az akku menedzsmentnek, régi adatok kitörlése, a kilométer óra mellett ezt is figyelni kell. |
Előzmény: ívfény (49965)
|
|