azért csak ne keverjük szezont a fazonnal!
a rendes nagy ev autokban nem ok nélkűl van akkupakk fűtés, így ott nem, vagy alig játszik az álltalam emlitett probléma, de a mi kis ev mopedjainkban nem tellik ilyesmikre, és ezért is gyűrűzik be a probléma, olykor, ha olyan hidegek járna, mint mostanság. igaz ez az éghajlatváltozás miatt egyre ritkábban elszenvedendö dolog, de azért néha begyűrűzik!,és nagyon oda lehet baxni a celláknak minuszban töltéssel! egy minuszba töltés szokásos amperrel, mint melegben, nagyon sok életét el tudja venni a liion cellának, pl, aki hidegben tölt, annak, lehet csak pár évet megy el a pakkja, ha nem tenné, lehet kibirna 10 évet is, amit kiggyo mond, hogy kis amperrel tölteni minuszban, az is odabasz a cellának, csak nem annyira, föleg a lifepo4-nek, és nekem az van, amúgy ez a lifepo4 sokkal jobb választás ev mopedbe, mint a liion cellák, mert nem gyulik ki, és sokkal kisebb a töltött tartomány és a merűlt közti különbség, így nem venni annyira észre, ha merűl, mármint a kocsi haladási dinamikájában, 3-3,65 volt, a liion pedig 3-4,2 közötti fesszel bírnak