lore Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1192
CYRUS,
a Viggen asszem E30-as BMW-vel versenyzett de az indulásnál kapott két hossznyi hátrányból a 201 méteres távon csak egyet tudott ledolgozni.
Én elég régen voltam kinn, tán 2 éve. Egy ezüst 240-esre határozottan emlékszem. Rajtnál szinte leült a segge (futómű nem volt arányban a teljesítménnyel) és nagggyon ment.

fargo,
a Mitsu Evo nagyon állat volt. Különösen imponáló volt a sok egy helyben pörgő autó után ahogy négykerékhajtással kilőtt. De most olvastam a gyorsulási topikban, hogy ebben a kategóriában egy régi kocka 80-as quattro nyert. Na ahogy az ment az szédületes. Kívülről semmi felirat, még a felnik sem voltak extrák de úgy kilőtt mint egy puskagolyó. Amíg ott voltam addig a Mitsu ideje 9sec volt, a 80-asé 8,9!! Az 560LE-s kompresszoros Chevy 10,6-ot tudott, egyszerűen nem tudta pályán tartani a srác, mondta is, hogy 400 méteres dragster versenyre építették (kitámasztója is volt). A lancia HF Evo-k sem voltak ott, a 4WD-s 323 mazda turbók viszont jók voltak. A szervezés télleg gáz volt. Sokan a Chevy 2. próbálkozására vártak (mint mi is) aztán irány haza. A pálya feletti alagútban 20 percet álltunk, egyszerre akart nagy tömeg mindkét oldalról átmenni. Legközelebb szvsz nem lesznek ennyien, elmúlik a vágyakozás és akkor tán jobb lesz.
A BMW-sekkel mentél ki? Milyen gépeket láttál? Te csak úgy leszólítasz embereket, hogy Te figyelj haver jó a volvód nincs kedved klubtagnak lenni? Látom nem hagyott alább a lelkesedésed, fargo! :-)

lore