Üdv,
szerintem is jó volt a tali, kár hogy az idô így bekavart. Verôfényre, bárányfelhôkre, enyhe, kikirics-szagú tavaszi szellôre számítottam. Szerencsére a jó társaság ellensúlyozta Aigner Szilárd trehányságát...
Ma is meg kellett állapítanom, hogy kevés márkának van olyan konstans, színvonalas formatervezése, mint a Volvonak. Rusnya autót nem is gyártottak...
Az a piros Amazon, így utólag nem tetszett. Dögös, meg minden, de nem az igazi. Ráadásul a kivitelezés minôsége sem igazán tudott lenyűgözni, pedig ugye ez különös súllyal esik latba amikor egy átépített / felújított veterán autót szemlél az ember. (Legalábbis nálam.) Amit kifejezetten szentségtörésnek véltem, az a kocsin gyakran fellelhetô ROZSDA volt!
Bolas: megint nem készült fotó a Bálnádról, bár valószínűleg a másik fotós srác (azt hiszem a Gergô embere) lekiismeretesebb volt.
Tényleg versengeni akarsz, Bolas Mester? Én minden jóban benne vagyok :-) Mitôl megy olyan nagyon az a hetes, azért elárulhatnád. Ha egy M3-ast lenyomtál, akkor nekem esélyem sincs.
*************************************
KLUB:
Szóval, azok számára, akik nem voltak ott, a lényeg: Megalakultunk, kb 30 alapító taggal.
A Klub neve: Volvoklub Magyarország. Logo: még nincs, de majd lesz, azt beszéltük, hogy készíttetünk több variációt és megszavaztatjuk.
Tagdíj: 500 Ft/hó, azaz évi 6000 Ft.
Székhely: egyelôre az Elnök (Szemerei Ádám) lakhelye, aztán majd eldôl...
További teendôk: ezt nem tudom, az Elnökség dolga lesz eldönteni, szerintem tagtoborzással és a Klub megalakulásának elhíresztelésével (sajtónyilatkozatok, levelek, stb.) kellene kezdeni. Remélhetôleg benéznek majd a Gergôék és tudósítanak...