Stenmark1 Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85979

Kifejtettem bővebben is, de elküldés előtt elszállt a szöveg!

 

Szóval miért vissza?

 

Szerintem csak az léphet nyugodtan vissza, aki az egész palettát végig próbálta. 1150-től volt alkalmam rendesen tesztelni 1250-ig. Az 1250 Gs volt a csúcs, de ebből az Adventure változatot nem akartam megvenni, mert a nagy tanktól nem lehet rajta rendesen ülni, és számomra a brutál kinézetet az 1250 Gs is hozza. Mindig akartam egy adventure változatot, és így DOHC GSA lett, ami nem mellesleg a legjobb ár-érték arányú Gs a piacon, és jó az ülés pozíció. Valamint az 1250 Gs egy gonosz tulajdonsága, hogy nem tudtam vele nyugodtan közlekedni, illetve csak 2 személlyel. Olyan simán veszi a fordulatot, hogy többször gyorsabb voltam vele, mint szerettem volna. A lég-olajosoknál ott a rezgés, ami egyben nekem egy teljesítmény határoló, na ez az 1250-ben nincsen. Kicsit most úgy érzem magam, mint azok, akik a 2 szelepes boxerek, és a 4 szelepesek közötti különbségen dilemmáztak. Hát ez van most a lég-olajos, és a vizes boxerek között. Ez egy ugrás, amivel szerintem nem mindenki azonosul, főleg azok közül, akik alaposan ismerik a régebbi modelleket.

A más márkákról váltók, biztos vagyok benne, hogy a vizesekben találják meg jobban a számításukat, ezért is kellett a fejlesztés, nemcsak az Euro 5 miatt. Egyszerűen ez egy fogyaszthatóbb motor, és az 1250 Gs az egyértelműen kiforrottabb.

Egyébként az R 850 R a hibás, mert az ébresztett rá, hogy van élet a vizes Gs-en túl is. Szóval no para, nem lennék most ilyen boldog, ha nem lett volna 2 évig, és 24 e km-ig, egy 1250 Gs alattam.

 

Már csak egy új koncepciójú, 1300 GSA tudna megingatni, de nem tudom elképzelni, hogy mivel tudnak még előrukkolni :-)

Előzmény: befaster (85978)