WooDoo Creative Commons License 2022.11.13 0 0 49871

"3-bol 1 elégedett user nem tul jo arány,"

Ettől sokkal jobb az arány, még akkor is, ha csak az itt előforduló elektrpomos mopedautókat nézzük, és eltekintünk a millió számra eladott normális elektromos autóktól.

Nézzük időrendi sorrendben a járgányokat:

 

11 éve szereltem be egy 2 kW-os soros tragonca motort egy Aixam 500-ba. Az egy harmatgyenge motor volt, melegedett is, ezért a következő évben egy 2,2kW-os AC motor került bele, ami szuper lett, 10e km-t meghibásodás nélkül elment. Szerettem volna egy kicsit gyorsabbat, ezért vettem egy 5,5kW-os motort, de az átalakítás vakvágányra futott, mert ólom aksit már nem akartam bele tenni, a lítium akkura meg sajnáltam a pénzt, akkor még nem voltak bontott villanyautó aksik, mint most.

 

10 éve épített át egy Aixam 400-at a targonca szervizes haverom, a mai napig elégedetten használja, még kefét sem kellett benne cserélni. Az akkuja is még az eredeti, Ő nem sajnált 500e Ft-ot a lítium cellákra. Akku degradáció gyakorlatilag nincs, most is ugyan annyit tud elmenni egy töltéssel, mint 10 éve.

7-8 éve alakítottam át a Stellát elektromosra, amióta beleketrült egy 2,2kW-os kínai BLDC motor, az is teszi a dolgát, a hajtáshoz nem kellett hozzányúlni. Pedig az is úgy van összetákolva mint Bakancs kocsija.

 

2-3 éve Kigyo kolléga is saját maga építette az elektromos mopedautóját, amit láttam belőle, az hasonlóan profin van megcsinálva, mint a targonca szervizes havberom kocsija. Szerintem ő is elégedett a kocsijával, de ha mégsem, majd kijavít.

 

Szóval ha ezt a 3 villany mopedet is számoljuk, akkor 4:2 az arány az elégedett/elégedettlen villanyautó használók aránya ebben a körben...

Előzmény: ívfény (49870)