A 2 gyertyás jobb. Van aki lemondana róla, mert időnként, de nem túl gyakran tönkremennek a drágább trafók, de jobb.
A szervós ABS tényleg tud hisztis lenni, de az is jobb, mint a sima. A legtöbbnél van egy beszakadás a teljesítményben 4000 körül (amit át lehet hidalni azzal, hogy egy fokozattal lejjebb mész és észre sem veszed), ez a 2 gyertyásnál gyakorlatilag akkor van, ha nincs tökéletesen szinkronizálva.
Viszont az 1200 még jobb.
Az 1100-ból lehet a legcsendesebb, legnyugisabb motort csinálni, nagyon kellemes karakterisztikával. De az szerintem igazén sosem lesz jó a gyári váltójával, még az M97-tel sem. Onnan meg sok meló. Viszont szvsz az a legkényelmesebb minden R-ek közül, de a leggyengébb is.
Szóval innen kezdve kb. az a kérdés, hogy egyáltalánmit vársz egy motortól, és mennyit akarsz rá költeni. A legnagyobb eséllyel a hengerenként 1 gyertyás 1150-et lehet a legolcsóbban üzemeltetni, de ha ez nem elsődleges szempont, akkor az 1200 lesz nyerő.