Folytatás...
Két dolgot kellett elkészíteni még, a kapaszkodókat, és az ajtókon levő kb. háromszög alakú vízvetőket. A kapaszkodók vékony, kb. 0,3-as gitárhúrból, a vízvetők 0,5x0,5-os PS profilból.
Az eredetiről készült fortepan 91311-es képen látszik, hogy a kapaszkodó alul a lépcsőhöz van rögzítve. A modellnél ez a megoldás kivitelezhetetlen, mert a lépcsőt a forgóváz az ívekben elmozdítja oldal irányba. (A Liliput más kocsik esetében is alkalmazta ezt a megoldást.
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/5/7/2/MED_0017286572.jpg)
Ebből kifolyólag a kapaszkodókat alul is a kocsi felépítményéhez kellett rögzíteni.
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/5/7/3/MED_0017286573.jpg)
A vízvető kialakítása macerásabb volt, a profilból hosszában nyisszantottam le egy OLFA késsel a fölösleget. A két ujjam között kell keresni a felragasztásra kerülő darabot.
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/5/7/4/MED_0017286574.jpg)
Ilyen létt az ajtó és környékének átalakítása:
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/5/7/5/MED_0017286575.jpg)
Ha valaki idáig eljutott, akkor már csak festenie, matricázni, lakkoznia kell.