fargo,
II. kerület, Hűvösvölgyi úton nem mész le a völgybe, hanem a MOL kút mellett balra el Nagykovácsi felé. Budapest határán Nagykovácsi felé van Adyliget (ott van pl. a Petneházy klub is!! Azisrulez!). Öcsém szerint ha sietnek nem szaroznak az ablakkal, de nekem eddig még mindig megvolt...
SZVSZ pont a megoldást nem említetted: M5-ös!!! M7 no comment, M3 szar vonalvezetés, max az új szakaszon van egy kis vízszintesség, M1 sem az igazi, de az M5-ön vannak hosszú sík szakaszok jó minőségű burkolattal.
Jól ki kell egyensúlyozni a kerekeket (gondolom neked is megvan a gumis törzshelyed), és nagyobb kátyúk, padkázások után megnézni, hogy nem lett-e szálszakadás (kis hupli a gumi oldalán, de én még a futófelületen is találkoztam vele).
Csak, hogy más számára is világos legyen:
A fedélzeti számítógépnek van átlagsebesség-mérés funkciója ami a reseteléstől kezdve méri az evőridzs szpídet. Tehát ha odaszögezzük az órát (pl. szélcsendben, sík terepe, jó és üres pályán) pl. a 100-ashoz és ekkor reseteljük az átlagsebesség mérését akkor megkapjuk az egzakt sebességet (standard gumikkal!! ha egy gumis más méretet rak fel de azt mondja, hogy ez az eredeti 'váltója' tehát elvileg jó, akkor az nem azt jelenti, hogy pontosan uakkora az átmérő. Pár millit megengednek).
Nekem a vectra 50-80-ig 4kmh-t csal 80-140-ig 5kmh-t 140-tól 6kmh-t, még 230 felett is! (pont akkoriban méricskéltem ezzel a módszerrel, szal 230 felett is megcsináltam, tudni kell, hogy ez /resetelés/ a vectránál min. 5 sec - reset gomb nyomvatart, compi kivár és aztán informál).
lore
ps: vazzeg most látom, hogy sokmindenben megelőztek a volvos-hulligánok /bolascyrus/ :-)))))))