Adyligeten asszem pucolda a neve. Jó az ára, sajna előjegyzés nincs, mert egyautós a feljárója. Nagyon alaposak (DoszpotPeti is odajár a 156-al), ezt az ablak-lehúzósdit máshol még nem láttam. Természtesen levegővel fújják ki a résekből a vizet stb..
Tavasszal az opeleket viszem majd hozzájuk políroztatni, bár többen mondták, hogy ne várjak csodát.
A végsebesség mérésével vigyázz. Én a vectra végét az akkori leendőbelimmel együtt utazva mértem (most már nejem) és utólag szégyelltem magam. Szal csak egyedül! Sose lehet tudni (szálhibás gumi, stb.). Sőt a helyedben nem is próbálnám, szerintem a 260 tuti, tán még 265 is. Ehhez már W-s gumi kell (nekem pl. csak v-s /240/ van).
Bár egy 220-al poroszkáló MV6-ost és 325-öst levillogni egy kispolgárival nem volt semmi :-))))
lore
fargo,
a nagyobb átmérő viszont nagyobb sebesség bár lehet, hogy a görd.-ell többet elvesz...
Nem, a km-óra direkt csal, nem azért mert a svédek nem tudják egy bizonyos átmérőhöz állítani. A szabvány csak a max. 10%-ot köti meg. Nézd csak meg a boardcompis módszerrel, mechanikus óránál kijön a lineárisan növ. eltérés, míg elektronikus óráknál (pl. vectra) az adott intervallumokon konstans eltérések adódnak. A kerékfordulatszám egzaktul mérve vagyon!!!
CYRUS,
az S40 gyorsulásának mérése még csak fel sem merült. Most már (gyertyák + légszűrő) dinamikusabb, de érzésre max 11sec. A corsa ennyit tud, de máshogy csinálják. A teli tankkal, extrákkal és velem együtt több mit másfél tonnás S40-es elindulni nem szeret, aztán kettesben pörgetve már meglódul. Tod mit, majd szombaton megtapasztalod :-)
lore