lore
2000.03.07
|
|
0 0
720
|
Hali Szájrusz!
Nekem is egyik elsődleges paraméter a gyorsulás (az új csodadízeleknél a rugalmasságon tátom a szám). SZVSZ ezeket a gyári adatokat ideális körülmények (melegben, fasza burkolaton) között érik el profi pilóták. Többször nyomulnak és a legjobb (valszeg amikor úgy tudják nyomni, hogy éppen csak enyhén pörög ki a kerék) lesz a végeredmény. Ja és van vmi szabvány (tele tank + 120kg ember vagy vmi ilyesmi), de abban biztos vagyok, hogy nem vmi fuel saver kemény gumival csinálják.
Ha a fargo-volvot pl az R-hez hasonlítjuk akkor 6,3-6,5 körül lehet, de ami még ordítóbb, hogy lehet, hogy 260 felett van a vége?????
Szal csak annyit akartam mondani, hogy nem valszínű, hogy fargo tizedmp pontosan le tudja mérni ill. hogy amit mérne annál nem tud jobbat a gép.
lore |
Előzmény: CYRUS (717)
|
|