Ha III-as, meg fogsz lepődni, annyival csendesebb lesz :-)
Éppen visszaraktam az öntött kerék szettemet, amin A41 van, és be kellett tegyem a füldugót ma, mert annyival hangosabb volt, ami az első kerék felől feljött. Hát ezen a gumizaj problémán, azért javíthattak volna már! Amúgy a többi szolgáltatás tényleg messze jobb, mint az R 850 R-en, de egy személlyel megint gyorsabban mentem vele, mint szerettem volna. Az R 850 R sokkal nagyobb toleranciát igényel, és hozza azt a tank érzetet kisebb sebességnél is. Az 1250 Gs-nél, ehhez az érzéshez, abban a sebesség tartományban kell közlekedjek, ami nekem már sok. Pedig eszméletlen, ahogy egy nagyobb gázadásnál megindul. Az az érdekes, hogy két személlyel viszont nincs meg ez az érzet, oda nem tartom túlzónak ezt a teljesítményt, igaz a párom néha üti a fejemet :-) A szélvédelmem viszont parádés, és most nem probléma, hogy kicsit alám fűt a motor! Ehhez egyértelműen, az oldalsó szélvédelmet kellett fejlesztenem, a végső megoldást az hozta meg.
Megnéztem az új Ipoly hidat Helembánál, Garamkövesd után meg is lepődtem, mert váratlanul megcsúszott az eleje az A41-el. A Contival ilyet nem tapasztaltam! A híd gyakorlatilag kész, a magyar oldalon már a táblák is fent vannak, motorral ár lehet szökni rajta.