Az a tömítéses részlet a résolajat gyűjti össze -- a fenti képen egy törött gyűjtő látható .
Be kell csavarni a helyére az összerakott porlasztócsúcsot ( a nyomatékokról Mnagy más írt , de én is idetűzök némi infót )
Szóval be kell csavarni az összeszerelt porlasztót a hengerfejbe ,
utána következik a kilyukasztott alátét -- a kis furaton keresztül tud átjutni a résolaj ,
majd a résolaj gyűjtő gyűrű , értelem szerűen a gyűjtővályú lefelé néz , mert onnan jön a résolaj ,
majd a rögzítő (fél)anya .
A fenti , gyári javítási útmutatóból származó kép nem ábrázolja a résolaj gyűjtő (kettős)gyűrűt .Azt nem tudom miképp függ össze a teljesítmény-problémákkal a feltárt hiányosság . Ha a porlasztócsúcs nincs meghúzva a hengerfejben az mindenképpen komoly hiba . Ha normálisan össze lesz szerelve akkor lehet tovább vizsgálódni .