most azt játssza az autó, hogy az akku visszatöltés jelzője kigyullad, és járó motornál is pittyeg
de nem mindig, esetlegesen
ez már ősz eleje óta megy, de pár hete megjelent a stop és engine ikon is, de csak addig amíg nem indítom el a motort, ahogy a motort beindítom ezek eltűnnek, és minden egyéb működik
volt az autó időközben vizsgázni, akkor még csak az akku visszatöltést csinálta, és a vizsgán pont nem is jött elő
megnézettem a generátor autóvillamossági céggel, azon minden rendben
egyébként minden működik az autón, tehát rendesen indul, az önindító is erősen teker
csak visszajelzések jönnek fantom hibákról
legutoljára kínomban leszedtem az akku mögött a két vastag csatlakozó kábelt a sok tűvel, szájjal belefújtam visszatettem, akkor egy napig nem jött a jelzés, de nem oldotta meg a problmát
ami viszont ismerten hiányzik, az az akkut leszorító lemez, a menetes szár ami lehúzná még megvan
most az az elméletem, hogy a fenti hibajelenségeket cellazárlat okozza az akkuban, a cellazárlatot meg az, hogy pattoghat az akku a tartójában, nincs fixen rögzítve
a cellazárlat hatására leesik az akku feszültsége, amit az elektronika nem tud kezelni, illetve elsősorban az akku töltés visszajelzés kigyújtásában mutatkozik meg
mivel az akku viszonylag új, ezért az indításnál ez nem okoz problémát, sőt igazából lehet hogy a zárlatos kapcsolat ellenállása nagyobb mint az önindítóé, ezért ilyenkor inkább az önindító felé megy el az áram
most nem mértem rá az akkura, legutóbb amikor ezen beparáztam 12,4-et mértem rajta, de régen volt, lehet hogy rosszul emlékszek
akku leszorító lemezt keresek a Berlingóhoz, ezt azért szeretném pótolni, attól függetlenül, hogy ez okozza-e a visszajelzéses problémát vagy más
illetve még a motorháztető szigetelést szeretném kicserélni, mert az meg ki van egy hatalmas foltban szakadva, pont az akku fölött