Volvo480T Creative Commons License 2000.03.05 0 0 641
Koszonom a meleg fogadtatast.
Cyrus, Iore :
Szamitogepekkel foglalkozom, (hardware-software),problema-megoldas,adatmentes(visszaalitas doglott diszkekrol), most eppen rendszergazda (is) vagyok egy napilapnal,van egy kis cegem. 12 eves korom ota foglalkozom szamtech-el., ez a hobbym is. (ja, most 30 vagyok)
Volvoci a kedvenc ,uj hobbym. (2 eve). Mikor megkaptam, ki se mertem nyitni a motorhaztetot. Most eppen diagnosztikai programot irok hozza.
Sajnos ra voltam kenyszerulve, mert akarhova vittem, csak okosan neztek, de megcsinalni nem tudtak. (Spiral, Valent, Ivanics, stb.) Az Ivanics sokat fejlodott, most mar Ok ez egyetlen ahova erdemes elvinni az autot. Ez a ket eve eleg nehez volt, mindenre magamnak kellett rajonnom. Irodalom semmi. Megvettem a HAYNES konyvet ,de az elegge altalanos volt. A neten sem talaltam semmit a fenykepeken kivul. Ugy latszik, senkit sem erdekel az LH Jetronic 2.2 befecskendezo mukodesi elve. Vegul beiratkoztam az angol Volvo Club-ba, es igy meg tudtam venni asszem kb.50 angol font-ert a service manualt. Na, egy fokkal jobb lett a helyzet, lehetett egybol merni. Talaltam nehany rossz GND-t, egy rossz Lambdat, meg egy kis fals levegot. Ezek rendbetetele utan sem valtozott semmi. Mondjuk, ez az egy nagyon jellemzo dolog a 480-ra. ezer munkaora, ezer kicsi, esetleg nagyobb javitas es nincs szignifikans valtozas. na mind1, elkezdtem altalaban tanulmanyozni a BOSCH motor management-t. Igy, a sok altalanos info es tapasztalat birtokaban mar joval tobbre jutottam. Most eppen a 120 LE helyett 160 HP kohog a kocsiban, mindez 303000 km-el egyutt...
Meselek meg ha erdekel valakit...