Bakancs4 Creative Commons License 2022.10.04 0 2 49810

Ja igen ... én nem erőlködnék azzal a leeresztőcsavarral , pontosabban csak akkor , ha fagyveszély áll fenn . Vagyis a rendszerben (tiszta) víz van . De valószínűleg akkor is rálötykölnék valami akármilyen fagyállót , mintsem , hogy azt a hozzáférhetetlen és gyaníthatóan kitekerhetetlen csavart kihajtsam . Valami kúpos menet lehet , utána győzze az ember visszakapatni -- miközben fél kézzel a motor mögött matat . Ha az egésznek az a célja , hogy a régi hűtőfolyadék teljesen le legyen cserélve akkor én nem strapálnám magam . Vagy inkább feltölteném az egészet újra valami mosatóvízzel , és újra leengedném , ezzel átöblítve és hígítva a régit .

Nem sok víz marad a motorban , éppen csak a hüvelyek körül -- csak arra elegendő , hogy megfagyva galibát csináljon .

A lenti képeken látszik : a vízpumpa felül van ( ott lép be a víz ) , kilépni ugye felül fog a hengerfej felé . Ennek a remanens víznek a leeresztését szolgálja ez a sosem használt furat . 

Előzmény: i'mfedup (49807)