Bakancs4 Creative Commons License 2022.09.28 0 0 49791

Ha az üza szűrőt cserélem szerintem levegő kerül az üzemanyag rendszerbe . Nem okoz ez problémát ? (Vagy pl ha kifogy a gázolaj a tankból?) Nem ismerem a dieselek működését .

 

Jogos kérdések ... Tapasztalatom szerint a Yanmar az egyetlen amelyik nagyon érzékeny a levegőre , ha egyszer belevegősödik az adagoló ( pontosabban a nyakasszelep )  akkor NAGYON nehéz beindítani . Konkrétan : meg kell bontani az adagolót és kilégteleníteni . Én már jártam így , és másnak is volt ilyen tapasztalata . A többi motor ( Lombardini  mindenképpen , de asszem a Kubota  is ) valahogy kilégteleníti saját magát . 

A Yanmaron van üzemanyagcsap , azt el kell zárni -- vízszintesen van zárva : akkor férsz hozzá a rögzítőgyűrűhöz . A szűrőt tartalmazó poharat pedig tele kell tölteni gázolajjal és úgy betenni , majd kinyitni a csapot -- akkor elvileg olyan kevés levegő kerül a rendszerbe amit ki tud köhögni . 

A fentiekből értelemszerűen következik : a Yanmar motoros kocsiknál nagyon kerülendő a leszáradás , mert lehet , hogy hiába hozunk üzemanyagot és töltünk a tartályba -- a masina aksimerülésig se fog beindulni .

Én már természetesen jártam így : azt ugyan tudom miképp kell légteleníteni , de nem volt nálam 17-es villáskulcs . A közelben lakó ismerősöm csak valami állítható fogót tudott adni , azzal csak az egyik henger hollandijához fértem hozzá nagyon keservesen -- hát elvacakoltam vagy két órát . Mentségemre szolgáljon : nem tudtam , hogy a JDM Titane kisebb tartállyal rendelkezik mint a többi mopedautó -- most már tudom . 

 

A Hondát el kellett adnom ,nem várhattam ki az  MGO  2,5 hónapos vizsgaidejét .

 

Még mindig nem értem mi volt a gyors eladás oka ? Meg kellett finanszírozni a mopedet , vagy már elúszott a jogsid ? 

 

 

Novemberben kocsit eladni kisebb eséllyel lehet . 

 

Hát ezt nem tudom . Ha én akarnám valamelyik Hondámat eladni annál talán van ilyen szezonalitás , de egyiknek sincs ki a négy kereke . De most már mindegy , nézni előre kell .

 

 

 

 MGO  2,5 hónapos vizsgaidejét . Apropó vizsga : Sóstavon meséltem , hogy valaki megvett egy kocsit kipróbálás nélkül . Szerencsétlennek most 15-én lett volna vizsgaidőpontja , de nem tudott elmenni a vizsgára , mert nem indult a kocsi , valami izzítási gubanc miatt . Abban a típusban ( valami újabb verzió ) az izzítás vezérlőjét beleintegrálták -- állítólag -- a műszerfalba . 

 

Előzmény: Metcal (49786)