tcaoe Creative Commons License 2022.09.22 0 0 85249

Én csak a GS alsó villahidat (1100R-nél nem fér el a kerék az eredeti alatt), sárvédőt, kerekeket építettem be, meg a rövidebb támaszt. Elöl egy WP rugóstaggal, ami egy picit magasabb, mint a gyári.

Nekem a hátulja 1150, ahhoz meg nem volt GS lábtartóm, és rugóstagom sem, bár értelmét sem látom, akkor fogok egy R tankot és ülést, és ráteszem egy GS-re, az sokkal egyszerűbb, nem?:)

A váz miért ne bírná el a rugóstagokat? Az 1100R-nél konkrétan azonos a GS és az R segédváza, meg az 1150 GS és a 850R Comfort segédváza is. Elöl a lengőkar geometriája ugyanaz, az R-eknek azért más a cikkszáma, mert rajta van a kormánylengés-csillapító rögzítése, 1150-nél meg ugye máshogy is néz ki. Ami más, az a krómszár felül, a GS-é hosszabb kb. egy centivel, mint az összes többié. Az első fékcső sem lesz jó, bár ha neked azzal nem volt gondod, akkor csak a felső része. A gyári 1100R fékcsövek rövidek a GS villahídhoz is (az én R-emen 320-as fékek vannak elöl, ahhoz eleve más fékcsövet csináltattam, így az nem volt gond).

Alapvetően szerintem GS-ből egyszerűbb magas R-t csinálni, mint R-ből GS cuccokkal.

 

Előzmény: Stenmark1 (85241)