Greg34
2022.09.20
|
|
-1 0
49763
|
Érdekes amit írsz. Az izzítási hosszáról. Mikor ez történt nálam, akkor az izzítás visszajelző "malacfarok" sokkal rövidebb ideig próbálkozott az izzítással. Mintha nem, vagy csak alig lett volna izzításom. Biztosítékot megnéztem, de ép. Mikor indítottam ennek rendje módja szerint nagyon nyögvenyelősen, s lassan is forgatott (remélem az önindítóm nem döglődik, de akkor mintha dermedt olajtól szenvedett volna, olyan vontatottan indult. Akku szinte új.) Borzasztó kínszenvedés árán elindult többszöri nyüstölésre. Lefőttem, mert egy egész kis "festőbrigád" várta farkas éhesen az ebédet, amit én vittem. :D A magam megnyugtatására tankoltam MOL EVO + prémiumot rá, 5 litert.. A hőmérséklet tartományi garancia a nyári gázolaj folyós viszkozitására + 5 fok.-ban van megadva. S bizony sajnos így szeptember közepén nem igazán jellemző mód, de ma is +4 fok volt a nagyerdő melletti kietlenebb szabadabb területeken. Mindezek mellett most már én is azt mondom hogy a problémám nem emiatt volt, ugyanis most már az izzítási időtartam a szokásos módon hosszan kitart, kétszer ráhúzom a (fő)izzítást, amit most jó hosszan kitart., utána én nem szoktam megvárni az utóizzítás végét is, amit az akkujel felvillanása, és egy sippanás jelentene, és nem azt mondom hogy pöcc.-röff, mert így is kehet kicsit, de simán indítottam elsőre... érdekes anomália. Ami nem túl megnyugtató, mert ha valamiért kihagy az izzítás, az azzal fenyeget hogy 0 fok alatt bárhol otthagyhat a gépezet. Nézelődtem, vannak amúgy különféle idehaza tiltott melegítőeszközök, pl olyan is ami olyan mint egy matrica, felnyalod az olajszűrőre, adj neki villanyt és melegít. :D Van ennek 230V-os változata is, nem is drágán, de idehaza ezen eszközök tűzveszélyességükre hivatkozván nem engedélyezettek. |
Előzmény: Bakancs4 (49762)
|
|