ViziPucok Creative Commons License 2000.02.28 0 0 57
Azannyát morpet! Jól belehúztál! Most már muszály lesz nekem is valamit csinálnom.

Attól félek, hogy az ellenőrző kódot nem tudjuk kiirtani, hacsak nem a programból szedjük ki teljesen. Legegyszerübb az lenne, ha olyan programot írnánk, amivel HEX-ben editálgatunk, de minden változás az ellenőrző számot is módosítja. Valahol erre volt egy Pascal könyv...

Az őröknél szerintem a típusa egyben a színe is, meg a kardozási stílusa, hiszen ez az ami miatt érdemes file-be tenni.

A pálya szomszédok definiállás nó játék lesz. Bemegy valaki balról, aztán visszamegy jobbra, egy tök más pályára... :):):):)):):):)):):)

Közben megint az ellenőrző kód: Engem is idegesít, mert még az első pályával „játszom”, de már több tucat papírt használtam el a számítások miatt. Egy hiba, és máris lehet újra kezdeni. Tök elölről...
Szóval eszembe jutott, hogy tesom még régebben írt egy prg-t, ami HEX számokat összegzi. Ezzel, ha kitesszük a pályát egy file-be, megkapjuk az ellenőrző számot, és így elég lesz a végén szórakozni. Aztán másolás vissza a levels.dat-ba.
Ezt még előkaparom, aztán megy a
web-oldalra
Még a héten megcsinálom a kiegészítéseket is!

Zer
Jó ötlet! Tud valaki angolúl? Az léci írja meg nekik!