Metcal Creative Commons License 2022.09.03 0 0 49741

Szia Bakancs !
Szerdán megnéztük a Microcart . Olyan amilyennek hirdetik . 13 éves , megkímélt állapot , de ahogy Nejem mondja egy kis pöcs a Honda áráért . A féke viszont igen jól fogott . Valamennyit sikerült alkudni . Az 1,7-ért vizsgáztatva , rendszámmal kapom , adtak hozzá 4 használt alufelnit 13 éves nyári gumikkal . Lefoglalóztam , pár hét a vizsga és rendszám , akkor fizetem . Kaptam osztrák manuált is .

Úgy látom lesz vele munkám . 2009-ben volt olajcsere , a többiről semmi hír , így minden foladék csere . Ezután karbantartások (akku , fékrendszer , stb.). Az alját is le kell mosni valahogy , úgy látom még só van rajta .
Téligumi van rajta acélfelnivel , a dísztárcsa alatt rozsdás , a kerekeket mindenképp le kell szednem .
Meglátom mennyit tudok sajátmagam megcsinálni és mit kell autószerelőnél (szerszám , akna , energia kérdése ) .
A kaszni töréseit megpróbálom javíttatni (ár kérdése) . A szervizkönyvében erre írnak kétféle javítást , az SMC talán a polipropilénes forrasztás , az ABS lehet a műgyantás ? Vagy fordítva ? Lehet hogy kétféle anyagból van a belső és a külső műanyag és ezért eltérő a javítási mód , vagy bármelyik alkalmazható bárhol ? A hátsó lökhárítót valószínűleg kicserélem a túl sok törés miatt (50 000-ért látok szállítással Hollandiából) és marad fekete .

Mit gondolsz ? Mi lenne még fontos ? Téli üzem következik . Az üzemanyagot is le kellene cserélnem ? Esetleg a szűrőjét ? Mást ?

Előzmény: Bakancs4 (49730)