morpet Creative Commons License 2000.02.25 0 0 54
A képernyők térképét pofonegyszerűen csinálták meg!! A képernyők ugye 30 bájtból állnak, és egy adott sorrendben követik egymást a levels.dat-ban. Legyen az először definiált képernyő sorszáma 01, a másodiké 02, és így a 24. legyen 18 (hexában vagyunk!). Na most jön az a 96 bájt, ahol 4-4 bájt definálja egy adott képernyő szomszédait. A 4 bájt sorrendje:
1. balra
2. jobbra
3. fel
4. le
Vagyis az első négy bájt az elsőként definiált képernyő szomszédait írja le.
A szomszédokra a sorszámával hivatkozunk, ha nincs szomszéd egy irányba, akkor 00-t írunk.
Megfigyelhető, hogy minden képernyőnél külön definiáljuk a szomszédjait, vagyis előfordulhat, hogy Y képernyő bal oldali szomszédja X, miközben X oldal jobb oldali szomszédja nem Y.
Amelyik képernyőre semmelyik másik pályaképernyő nem mutat, azt nem látjuk a játék során, mégha az amúgy 'szomszédjának tekint' néhány látható képernyőt. [[Ugye ért valaki?]]
Természetesen szintenként újra kell definiálni ezeket a kapcsolatokat.

Összefoglalás a következő hozzászólásban.