Greg34
2022.08.23
|
|
0 0
49735
|
Lombardini 505ccm-es diselmotornál mennyire könnyen bonthatóak a porlasztók? Nem nyúlok hozzá, nem akarom szétszedni, inkább csak a porlasztócsúcsokat kellene megtakarítanom, vagy leginkább cserélni. Tünetek a következőek. Hidegen nehézkesen, olykor sokat tekertetve indul (8 óra állás után.) melegen 4-5 óra után is pöcc-röff. Közvetlen a hideg motor beindulása után egyenetlen járás, kis kormos pöfékelések, rázkódik rendesen, melegen már kisimul, nem is füstöl.. kisimul már amennyire egy két hengeres moped tud. Feltűnt továbbá hogy fogyaszt a kicsike.. (olykor 5l felett). A motorban 71.000km van. Ami mopedhez mérten jó sok.
Ui: Ma láttam egy KIA Vengát japán autókban használatos sima egy kivezetéses kiegyenlítőtartállyal a hűtősapka alá kötve egy méteres gumicsővel, érdekes hogy kb egy vonalban, magasságban, talán kicsit a tartályban lévő víz szintje még alá is ment a hűtősapka szintjének. Még néztem is hogy így hogyan szív vissza.. vagy lehet a tágulásra van bízva minden mozgás.. |
|