Én már használtam tranyóst (B200), és csöves/hanggenerátorost (L100).
Hááááát.... nem bántva senkit, de igaz a tanács, amit Tehtube-tól, vagy egy beszélgetés alatt Papp Gyulától kaptam: az árkülönbséghez képest hangban sokkal nagyobb a különbség. Nem ABC, de azért sokkal jobb. És ezzel nem a tranyósat bántom. Egyszerűen ahhoz szokott a fülünk, az a sztenderd.
Mai élményem, (pedagógus vagyok) egy napközis táborban egy kolléga nagykamasz fia mondta, hogy a kedvence a DP-től a Hush, és hogy szereti a korai Pressereket. Hát van még ilyen gyerek? Na ehhez kapcsolódóan: Pici L100, Jon C3, Keith L100 stb, és a többi is mind ABCLM. Mi mind ezt keressük, mert ezen szocializálódtunk, és feltételezem, akik ezt szeretik, azok sokkal műveltebbek, igényesebbek - igen, ti fórumtársak - akik ezért hallják is a különbséget. Jó volt a B200, mégsem az igazi. De az a nyomorult kis komód... az az L100.... pedig ABC-hez nem is volt még soha szerencsém.... de ahogy nyekergett, nyöszögött, szuszogott, és ha elkapta a fonalat, megtapostam vele minden gitárost, betöltötte a teret, szolgált, és aládolgozott mindennek, jó volt ritmusgitár helyett, gyönyörű szőnyegeket adott, és mikor arra került a sor, olyan riffeket tudtam játszani, hogy a gitárosok bepisiltek...:))))))
Ugyan most basszusgitározok, meg éneklek, de az orgona hiányzik. Az L100 nem az enyém volt, ha tudtam volna, akkor simán megveszem a zenekarvezetőmtől. Van most nekem egy Studiologic Numacompact2x-em. Szép zongorák, nagyon jó ep-k, klasszikus hangszerek, szintik, padok, stb-k vannak benne, de a Hammond nem az igazi....:( A billentyűzet kifejezetten jó erre. Az alap hangszínek is megtennék.... de az effektek széttúrják az egészet, tiszta műanyag.....
Szóval a szerelem nem múlik.... Várok az alkalomra, hogy ha csak itthonra is, de egy használható setup-om legyen.... Ugye az anyagi lehetőségeim pedagógusként meg....
Mégegyszer kösz mindent kedves földi!;))