Sziasztok !
Köszönöm mindenkinek (aki ott volt) a sóstói elméleti és gyakorlati kiképzést .
Hónapok levelezése alatt kaptam volna annyi ismeretet erről a sokak által szeretett ,de gyakran gondot is okozó kis masináról , mint amennyit egy nap alatt begyüjthettem .
Már látom hogy ezt az autót nem lehet úgy venni mint felnőtt társait , használtan különösen nem . Körültekintően kell választani , jó adag szerencse is kell és még úgy is számítani kell több-kevesebb hibára . Fel kell készülni azok javítására . Nem örülök ennek , de más út nincs .
Jó hogy vezethettem egy elhanyagolt és egy átlagos masinát . Azt sajnálom hogy a jobbak közül nem próbáltam ki valamelyiket . Így nem tudhatom hogy a fék egy tökéletes kocsin is annyira gyenge mint amit vezettem , vagy vannak elfogadhatóak is . A legjobban ez zavart . Tudom hogy itt nincs rásegítő , 50 éve a trabantomon sem volt , de jól karban tartva normál pedálerővel biztonsággal meg lehetett állni . Persze ezt is szokni kell .
Nem mondtam le az autócseréről , figyelem az ajánlatokat , meghallgatom a tanácsokat és csak összejön .
Köszi Bakancs a Ligier véleményt , jó hogy érdeklődtem , szélesebbek az ismereteim . Még valószínü hogy kérdezni fogok néhányszor .
Mire jutottatok tegnap a variátor szereléssel ? Remélem végül hazajutott vele a tulaj .
Köszönöm Lavicska és rom-anti Facebook-os linkjeit . Érdekes és jó fórumokat látok ott is, bár ez a nejem világa , most figyelemmel kisérem . Kár hogy egyes hirdetők telenyomják sorozatosan ismételt hirdetéseikkel , így nehezebb kibogozni a valóban érdekes hozzászólásokat .