lore Creative Commons License 2000.02.22 0 0 424
A 40-esben dsa van. A tracs-szel együtt elég kezdetlegesek, a vectránk tc-nek nevezett gátlója is van olyan jó. T.illik ezek csak a motor nyomatékát szabályozzák (elveszik a gázt) míg a bmw és merci hasonló (újabb) rendszere fékezi is a túlpörgő kereket, tehát felfogható diff-zárként is. Egyszer szopattak valami tesztben egy ML mercit laza talajon és 5 perc után fullasztó fékszag (olyan mint a kuplungszag) volt a gép körül, tehát működött...

A tracs egy nagyobb gáznál már szerinted 30 felettinek érzi az autót? Akkor bibi van, ui az ABS szenzorait használja fel az is. A Vectran néha kikapcsol mert az ABS jeladóinál valami kontakthiba van. Egyébként a 170 ló is megpörgtné akárhogy a kereket de a TC-t még nem sikerült becsapnom. Olyan már volt, hogy hóban küzdöttem fel magam a hegyre és besokkalt és 5 percre kikapcsolt....

1szómint100 a volvo dsa-ja (amit állítólag a 40-esben mutattak be először) nem egy nagy valami, e téren a sváboknál és a bajoroknál az előny.

Előzmény: fargo (423)