lore:
nem, nem AWD (bár az lenne!)
400 Nm -- azért óvatosan el lehet vele indulni, ha padlógázzal startol az ember, akkor csikorog és füstöl, másodikba váltás után is. Pláne hogy még a virsli 185-ös téli gumik vannak rajta. Ezen talán segít majd, ha felrakom a nyáriakat, azok kicsit izmosabbak, 225-ösök.
A TRACS szerintem igazán nem sokat ér, ha jól tudom 30 km/h felett ki is kapcsol, ezért igazán csak elindulásnál segít, jeges, havas úton. Ha padlógázzal indul az ember, akkor nem sok hatása van, szerintem buta az elektronikája, a kipörgô kerék miatt azt gondolhatja, hogy már 30-nál gyorsabban megy a gép, és kilép.
Kettesben padlógáz: igggen, képes elforogni. Még harmadikban is nyikkan, ha forszírozza az ember.
*****
Érdekesség: az egyik Volvo levlistán volt róla szó, hogy van az USA-ban pár cég, akik a Mustang 5.7-es V8-as motorját építik bele a 740-esbe. Azt mondják, hogy az erôátvitel (váltó, difi, féltengelyek, futómű) gond nélkül megbirkózik a 300+ lóerôvel. Szóval a Volvo anyagból van...