Bakancs4 Creative Commons License 2022.07.29 0 0 49679

devecseri hirdetésű Microcar M8 1,4-ért , 2014-es , de 60000 km és külföldi papír

 

Ez a köbcentiből sejthetően DCI motoros -- ha már 11 képből nem tellett egy motortér-fotóra . Nem ismerem , ilyen járművet én még életemben nem láttam . De lesz ott olyan társunk azon a Sós tavon ( Sós tón ? ) olyan aki talán többet tud róla .

 

devecseri Microcar MC2  1,2M-ért , 2008-as , 38000 km , külf. papírok

 

Ez már Yanmar motoros , a köbcenti is erre utal . Iyen jó eséllyel a találkozón is lesz . Nagy , tágas , kényelmes jószág . Nekem egyrészt nem tetszik a Citroent formázó orr része -- de nem nekem kell a kocsi . A hátulsó tárcsafék is kissé nyűgös része . Másrészt egyes alkatrészei ( elülső vázkeret , hátsó híd ) nagyon hajlamosak a korrózióra . Ilyenkor esetenként különféle hegesztgetésekkel próbálják megerősíteni -- lásd képek . Jellemző típushibája még a digitális műszerfal kijelző pusztulása , de az pártízezer Ft-ból megoldható .

 

 

 

 

 

magyar papíros Aixam Crossline 2M-ért 2009-es , 30000 km .

 

Ezt is kissé túlárazottnak tartom . Főként azért mert ... Szóval az Aixameket jó kocsinak tartja a mopedautós közvélemény . Olyannyira jók , hogy a több mint 20 éve kihozott hatáslánc és futómű nem különösebben szorult fejlesztésre . Ez azt jelenti , hogy ennek a kétmilliós járgánynak , és  a lentebbi  képen látható hervatag masinának a motortere ( motor-váltó , de még a futómű nagy része is ) szinte az utolsó csavarig megegyezik   (  https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/aixam/400/aixam_400_0.05-18478252#sid=ba5040ba-efca-4324-bcad-c1620085737b  ) . Vagyis a másfélmilliós felár nem a technikai fejlődésért , hanem a fiatalabb évjáratért és modernebb-komfortosabb karosszériáért fizetendő . Egyébként valószínűleg lesz a találkozón ilyenféle járgány , a barátom is azzal szándékozik menni , tegnap kért tőlem egy hátulsó gumibakot , délután még azt cserélgette . Azt biztosan ki is próbálhatod .

 

 

 

 

Előzmény: Metcal (49678)