Igen, igen, azok az erintkezok sok kellemetlen percet szereztem nekem. Egyszer lattamn, hogy porcicak figyelnek rajtuk, nosza, szedjuk szet! Az osszerakas eleinte nehezen ment, de osszejott. Olyan gyakorlatot szereztem benne, hogy kesobb versenyben raktam ossze a BR110 forgovazat egy hozzam hasonlo orulttel. (o V100-on nyomult, nem mintha kulonbozne, csak a precizitas kedveert.) Kesobb nagy tudorava valtam a BR 110/118 V100 stb tipusu motoroknak, mar a szenkefe-leszoritora kitalalt alternativ megoldasaim kezdetben kudarcot vallottak. De hat gyakorlat teszi a mestert.
Idevago sztori meg, hogy regebben nem mertem szetszedni egy mozodnyt, ha beadta a kulcsot, hanem elkuldtem Nyiregyhazara a nagybatyamhoz egy kis javitasra. O villamosmernok, gondoltam neki ez gyerekjatek.
Tortent egyszer, hogy a V100-am repult egy asztallap-padlo tavolsagot. Utana repult Nyiregyhazara javitasra, nagybatyam kozolte, hogy javithatatlan, nem kell az ilyesmit dobalni.
Volt egy haverom, aki a 12 evevel rogton latta a hibat: a soros kapcsolas miatt pusztan az izzot kellett kicserelni benne, es mar rohant is a kis kekseg.... :)))