Greg úr Creative Commons License 2022.07.28 0 0 264

Na, ma 3 nap után átvehettem a kocsit a garanciális vezérműszíjcsere (+ egyéb csetreszek) után.. Az előző 54 ezret ment el (és ahogy korábban írtam nem egyedi eset), kíváncsian várom a fejleményeket. Igazából egyáltalán nem vagyok boldog, kicsit meginogtam, mivel nagyon vigyázok a kocsira, minden szart betartva, 15 ezrenként szervizeltetve. Kímélve hajtom, hajtottam. A szerviztanácsadónak nincs tudomása róla, hogy a most berakott egy másik szíj lenne, legalábbis új cikkszáma nincsen. (múltkor lehet, hogy félreértettem) Most legalábbis azt mondta, hogy variáltak másik típusú szíjjal az 1.2 PureTechnél a leváló darabkák miatt, de azok meg elszakadtak, így visszatértek az eredetihez.. Remélem valamit azért módosítottak és az újonnan előírt 100.000 km / vagy 6 évet bírni fogja.. (amúgy rohadt sok kocsiban fut ez a motor, a legújabb típusokba is beszerelik - pl. C5X - el nem tudom képzelni, hogy 50-60 ezer km-t megy el mindegyik egy szíjjal, de lehet, hogy sokan nem mennek annyit garanciaidő alatt..)

A szervizes csávó azt javasolta, hogy sűrűn cseréltessek olajat.. A 15 ezer nem elég sűrű? Legyen akkor 10? Ő se tudja..