Egy mechanikus órát 5-8 évente le kell szervizelni és pont. Ez a gyári előírás is, mindegyiknél, pont úgy, ahogy egy autóban is KÖTELEZŐ az olajcsere, vagy idővel tönkremegy. Nyilván egy ilyen régi óra esetében nehezen kezelhető dilemma, hogy a mai lehetőségek/árak mellett simán többe kerülne rendesen leszervizelni az órát - mint amit ér utána az egész, ráadásul ezt 5-8 évente ismételgetni kell. De egy szakadt öreg verdánál is teljesen hétköznapi lehet, hogy egy normális szervizelés-karbantartás és a vizsgára felkészítése többe van, mint amit ér a kocsi - ezt nem úgy kell felfogni, hogy konkrétan erre az autóra/órára kell költeni, hanem úgy, hogy ez az ára az autózásnak vagy éppen a mechanikus óra használatának.
Nyilván ez utóbbi nem kényszer, és simán megteheted, hogy beteszed a fiókba - vagy addig használod, ameddig még működik, és utána teszed el - mindegyik megmagyarázható, de most elvekről beszélünk.
Mindenesetre a többiek elmondtak minden lényegeset - ez egy 50/60-as évekbeli egyszerű, hétköznapi Marvin, sajnos különösebb értéket nem képvisel, ennek megfelelően foglalkozni vele, költeni rá csak akkor érdemes, ha a te számodra jelent értéket, és rendszeresen használni is szeretnéd. Ha ez nem adott - akkor tedd el emlékbe és ennyi.