Köszönöm szakmai és baráti tanácsaitokat . Ilyeneket reméltem .
Mivel villamosmérnök vagyok engem is érdekelnek a villanyautók .
Kevesebb mozgó alkatrész , egyszerűbb kivitel , könnyebb gyárthatóság nyilván a nagyobb megbízhatósághoz vezet . Persze ott sem mindegy ki a tervező és a gyártó . A fiam egyébként Nevadában a Teslánál karbantartó mérnök . Az átalakított autó az már más kategória . Eleve nem lehet olyan megbízható mint a gyári és nem mindegy milyen felkészülségű , milyen igényes ember alakította át . Sokkal több a hibaforrás , nem beszélve a dokumentáció hiányáról .
Elektromos bicajt én is 10 éve bütyköltem , alakítottam . Végül 5 éve vettem a mostani KTM Bionx-et , ezzel évi 1000 km-eket szaladgálok és még csak áram kellett bele . Nekem ez a jó .
Megértelek WooDoo kihívás egy ilyen átalakítás és a használata is , 20 éve szerettem volna , de már nem .
Maradok a Yanmar dízelnél mégha kicsit durrogós is .
Szombaton a hondával kell mennem , nejem is kíváncsi a játékautókra és esőt is igérnek szombatra .
Maradjak a szombatnál , vagy esetleg pénteken több idő van megbeszélni ezeket ?
Ahányszor belenézek mindig felvetődnek újabb kérdések , jó lenne ha ezekben is segítenétek .
Mit kell megnézni egy ilyen járgányon , ha a tartósságs , megbízhatósága , lehajtottsága érdekel ? A kárpitot majd megnézi a nejem . Az igazi autóknál nyilván ismerem ezeket a szempontokat , de itt teljesen más a helyzet .
(Mindegyik aluvázas ? Rozsda , repedés , stb előfordul , veszélyes ? A motornál külsőleg mi látható , talán a variátorszíj , más ?)
Beindítva a motor járása , hangja ? Elindulva a gyorsulás egyenletessége ? Ezeknél mi lehet a gyanús ?
Nyilván meg tudom nézni ezeket ott élőben , csak nekem már a szó elszalad , az írás megmarad .