850:
A kocsi gyárilag 210 lovas volt, de az utóbbi idôben úgy jártam vele, hogy egy 240 lovas kölcsön chip volt benne.
A különbség szembeötlô, nagyon megy a gép. Szerintem megérte tuningoltatni, lévén turbos a drága, elég könnyű volt ekkora teljesítmény-növekedést produkálni. Egyébként 85.000 + ÁFA volt a beavatkozás ára, 3 óra alatt el is készültek vele.
Harvester:
Az ATC csinálta a tuningot, a XVI. Batsányi János utca 18. alatt vannak. Én sajna nem értek a szoftverbepiszkáláshoz, az elektronikai ismereteim addig terjednek, hogy bele tudom egy rádióba rakni a ceruzaelemeket, feltéve, hogy világos és érthetô használati utasítás van hozzá :-)
A fogyasztásról még nem sokat tudok mondani, mert alig jártam még vele, de ha lesz képem róla, mindenképpen megosztom veletek. A régi 460-assal az volt a tapasztalatom, hogy hétköznapi használatban nem nôtt számottevôen a fogyasztása. Az a jó a turboban, hogy amíg nem tolod neki, nem akar sokat enni. Ha viszont hajszolod, akkor fogyaszt is rendesen. Mivel én nem állandóan nyomulós üzemmódban használtam, ezért nem nôtt észrevehetôen a benzinre költött pénz.
lore:
Érzésre a kocsi sokkal rugalmasabb lett, alacsony fordulatszám-tartományban is jobban húz. Ha odalép neki az ember, akkor meg ugrik rendesen. Eddig ezt a dinamizmust hiányoltam a kocsiból, most olyan könnyedén mozgatja a nagy seggét, mint anno a 460-as.
A 740/760 különbségérôl igazán nem tudok sokat, szerintem a 760-ast a 2.8-as, 3 literes benzines motorokkal, a 2.3-as turboval szerelték. Bár láttam olyat is, hogy 740 Turbo. Szóval ami a motorokat illeti, nekem kissé confuse.
Úgy hisem, a 760-ast inkább azokra a modellekre ragasztották, amelyek jobban felszereltek voltak, mind a motor, mind az extrák kérdésében. Pl. elektronyosn állítható ülések, klíma, bôr, stb. Szerintem az olyan műszaki paraméterek, mint a tengelytáv, biztos, hogy megegyeztek a két modellnél. Pontos infom nincs, de jövô héten megyek Ivanicsékhoz átvizsgálásra, akkor rákérdezek...