7-es troli Creative Commons License 2022.07.26 0 2 12133

A nagy kérdés az, hogy mekkora a futásteljesítménye a debreceni illetve a budapesti GST troliknak. Ugyanis tobb kötelező javitas, karbantartás ahhoz kötött. A BKV GST trolijai szerintem sokkal tobb km-t futottak, sokkal rosszabb utviszonyok között, mint A DKV-s társaik. Pesten az utastér is gyorsan lelakottá vált, míg Debrecenben még mindig jobban vállalhatók, de rendszeres tisztítás elengedhetetlen.

 

Nekem erős a gyanúm, hogy idehaza Debrecen lesz az első varos ami majd feladja a troli üzemet a folyamatosan fejlődő es egyre nagyobb hatotavot biztosító elektromos buszok miatt. Sajnos azert Látható, hogy nem arra járnak a trolik ahol sok az utas. pl van olyan nagy lakótelep ami csak busszal érhető el pedig 20 evvel ezelőtt még voltak tervek a troli hosszabbitasa ra Segner tertől.

A viszonylag jo állapotú trolikat meg eladják keletre. De ne legyen igazam.

Előzmény: ARC187V (12129)