fargo Creative Commons License 2000.02.20 0 0 412
Bolas:

A T5-ös, legalábbis az új, most megjelent V70-es modellben 250 lóerôs. A legutolsó változatban, az S70/V70-ben 240 lóerôs, azt megelôzôen, a korábbi S70/V70-ben 225 lóerôs, kétliteres, még korábban a 850-ben kétfajta T5 volt: 2 literes, 210 lóerôs és 2.3 literes 225 lóerôs motorokkal.

A 850R illetve az S70R jött az erôsebb, 240 lovas motorokkal, amit ha jól tudok, az utóbbi idôben 250, majd 260 lovasra izmosítottak.

Érdekes módon a korai 850 T5 kétliteres, 210 lovas motorja megegyezik a 240 lovas 850R motorjával. A plusz 30 lóerôt a magasabb turbonyomásnak és átprogramozott motorelektronikának köszönhette.

*****

S70R? Melyikre gondolsz? Láttam egy 360 lóerôs V70R-t az fekete volt, láttam egy fullos S70R-t, amit árultak, az bent volt az eladótérben, és olyan kékes-feketés színe volt, és próbáltam egy V70 T5-t, a legújabb generációból, az metálbordó volt, de állt ott egy ezüst színű is. Említettem volna másikat? Nem ugrik be, bocs, zárlatos az agyam, de emlékeztethetnél, melyikre gondolsz.

*****

Az alkatrészként való behozatal is elég macerás. Nem biztos, hogy átmenne utána a rendszeren, attól meg a szívem szakadna meg, ha nem tudnám forgalomba helyezni. Ha mégis belevágok, akkor úgy, hogy amerikai rendszámmal hozom be, mint egyik ismerôsöm itt használatos kocsiját.

Az erre vonatkozó jogszabályokkal nem vagyok tisztában, de szerintem ha a tulaj meg a használó írnak egy hiteles papírt a használatról, akkor működik. Ha jól sejtem, bizonyos idônként ki kell vinni a kocsit az országból, majd visszajönni vele. Nem tudom.

Előzmény: Bolas (410)