Honda Cub 125 - ikonik -2023..... üdv zs
A Honda „kacsa” kétségtelenül a legsikeresebb jármű a bolygón, mivel globális gyártása 2017-ben meghaladta a 100 millió darabot. Még mindig velünk van a '19-ben bemutatott Super Cub 125 révén, és az idei évben is számos olyannal folytatódik, amelyet szeretnénk. mondjuk a különbségeket.
2022-re a motor megőrizte karakterisztikáját, de számos változtatás történt a jobb teljesítmény és az EURO5-ös előírásoknak való harmonizáció érdekében, amelyek szinte tökéletes égést követelnek meg a környezetszennyezés lehető legkisebbre csökkentése érdekében, valamint csendes működést. Így az új - mindig léghűtéses és vízszintesen szerelt - motor egyesíti a japán piac C110-es alsó részét, az újratervezett forgattyúházzal, valamint az MSX Grom felső részét, az SOHC fejjel és két szeleppel. Az lökettérfogat változatlan marad, de a henger méretei 52,4x57,9 mm-ről (átmérő x löket) 50x63,1 mm-re változtak, a négyzet alatti méretek miatt a rugalmasság és az alacsony teljesítmény érdekében. A légszűrő doboza is új, így jobban simítja a levegő áramlását a szívónyílásban, kisebb, és kombinálható az új szívócsővel és a jobb befecskendező szelepelhelyezéssel a jobb üzemanyag-elosztás érdekében. Még a kipufogót is megváltoztatták belülről, hogy ne változzon klasszikus formája, miközben a korábbi modell kettő helyett most egy katalizátor van. Persze 1,5 l/100 km-hez közeli fogyasztás mellett talán vicces lenne a károsanyag-kibocsátásra hivatkozni, de a törvényeket és szabályokat nem mindig olyan emberek alkotják meg, akik rendelkeznek a szükséges -szaktudással. A szigorúbb előírások ellenére azonban a Hondának sikerült növelnie a lóerőt, 7500-as fordulatszámon 9,8 LE-re. Még a kipufogót is megváltoztatták belülről, hogy ne változzon klasszikus formája, miközben a korábbi modell kettő helyett most egy katalizátor van. Persze 1,5 l/100 km-hez közeli fogyasztás mellett talán vicces lenne a károsanyag-kibocsátásra hivatkozni, de a törvényeket és szabályokat nem mindig olyan emberek alkotják meg, akik rendelkeznek a szükséges -szaktudással. A szigorúbb előírások ellenére azonban a Hondának sikerült növelnie a lóerőt, 7500-as fordulatszámon 9,8 LE-re. Még a kipufogót is megváltoztatták belülről, hogy ne változzon klasszikus formája, miközben a korábbi modell kettő helyett most egy katalizátor van. Persze 1,5 l/100 km-hez közeli fogyasztás mellett talán vicces lenne a károsanyag-kibocsátásra hivatkozni, de a törvényeket és szabályokat nem mindig olyan emberek alkotják meg, akik rendelkeznek a szükséges -szaktudással. A szigorúbb előírások ellenére azonban a Hondának sikerült növelnie a lóerőt, 7500-as fordulatszámon 9,8 LE-re.