Azon csodálkoztam volna ha még ott áll a roncs, de azért kösz, fargo.
GTV-s: nem siránkozni akartam a listával, én az ilyen autót imádom igazán! :) (Az ülésbe már feccöltem egy kis energiát, de makacs a beste.) Csak a Tasztaltársak nem látták még a verdát, és érzékeltetni akartam az állapotot. A kocsi amúgy megy, csak a hangja férfias.
Amitől igazán kiakadtam (abszolút pozitív értelemben) az először is a kézi szívató volt - mint Ladás, nagyon a kezemre áll, az automatát mindig állítani akarom. Szóval ez nagy jó pont. De hogy mellette kézigáz is van, nahát attól dobtam egy hátast. Ilyet utoljára az ugyancsak '78-as kis Polskinkban láttam! Kényelem a köbön, még csak téglát sem kell tenni a gázpedálra!
Közben arra is rájöttem, hogy a nők miért alacsonyabbak általában a férfiaknál - hogy beférjenek a hátsó ülésre. Hát Giugiaro mester nem nagycsaládosoknak tervezte a gépet '74-ben, az biztos. :)
Viszont mázlink van, mert alámásztunk és alulról minden a legnagyobb rendben. Szerintem a haverod ha még az ajánlattétel előtt nézi meg, akkor kapásból vagy negyvennel többet mond. Így alig kell lakatolni, sőt még a kipufogó is 100% király, csak nincsenek meghúzva a csavarok, azért ereget kénköves gázokat.
A segítséget előre is kösz - alighanem lesz rá szükségem. Az tuti hogy életemben nem láttam még annyi GTV-t mint most másfél nap alatt.
A "téli álmot alvó" autókról hadd tegyek ide egy URL-t a gtv6.org-ról, te ugyan biztos láttad de talán nem mindenki, címe: "Waiting for summer":
http://www.gtv6.org/images/peter_lukac_summer.jpg
A raktárra vetnék egy pillantást, majd contact-olunk. A sör is oké, a szent ügy érdekében. :)