Na, csak hogy megértsd a szempontjaimat.
Daciát nem veszek, 7 üléses kisáruszállítót (Berlingo és klónjai) nem akarok, C4 Grand Spacetourer oké, ami árban fölötte következett Peugeot 5008, inkább már SUV, nem tetszik és drága is.
Egyébként azóta az összes 7 üléses kisáruszállítót törölte a PSA a magas CO2 kibocsájtás miatt, C4 Grand Spacetourer kifutott és megszűnt. Szóval ha most kéne választanom, akkor a Dacia után az 5008 jönne. Ja, nem, a Toyota megtartotta a 7 üléses klónt, neki a sok hibrid mellett belefér ennyi CO2 többlet.
A Berlingo, a C4 Grand Spacetourer és az 5008 pontosan ugyanazokkal a motorokkal rendelhető, mivel mind PSA konszern tagok.
Az Euro 6-os PSA diesel az Adblue miatt szar, emiatt és diesel mivoltából adódóan hatalmas értékvesztés vár rá. Ez már most is megfigyelhető a használt autókon, benzines és diesel változatok között, a dieseleket drága javítani, félnek is tőlük a vevőjelöltek, ezért nagyobbat esik az áruk.
Maradt tehát az egyetlen elérhető benzines változat, az 1.2 Puretech. Egyetlen motorból választhattam. Nem tudom, elég erős lesz-e, jelenleg erősebb autót hajtok.
Mivel új autó hiány van, nemhogy nem vezettem, de még csak nem is ültem még C4 Grand Spacetourerben, vagyis teljesen látatlanban rendeltem meg az autót.
Ha nem jön be, 3 évre beteszem a garázsba, addig van rajta elidegenítési tilalom, utána eladom jóval drágábban, mint amennyiért vettem, mert megy föl az új autók ára, és így megkapom a nagycsaládos támogatást is kp-ban.
Engem nem zavar, hogy te 2005 óta hdi-t hajtasz, és az Aisin váltók sem érdekelnek.
40e forintért rendeltem hozzá pótkereket, ami gondolom sehol máshol nem lehet, mint a csomagtér padlója alatt, tehát biztosan nem a két hátsó ülés miatt nincs pótkereked.