Én láttam 2-3 db.-ot is még a 60-as évek végén. Már akkor is elég régiek voltak. Ezt kabinrollernek is nevezték . Főleg repülőgéptervezők tökölték ki . Sokkal alacsonyabb volt mint a Velorex és ketten ülhettek egymás mögött. Képen láttam négykerekű változatot is , amiben három pasa fért el egymás mögött. Pontosan ezt a nyitott egy személyest nem láttam, mint a képen látható .
Bakancs kolléga be is tette a linkjét.
A kétszemélyesek kicsit hosszabbak voltak.
A kormánya olyan volt mint a kis repülőgépkormány , a teteje pedig átlátszó plexiből volt és egyben nyílott.
A plexi tető egy buborék volt, pont mint a kis repülőkön minden irányba kiláttál.
Nagyon alacsony volt , beszállni jobboldalról lehetett és a tető balra nyílott . Külön ajtó nem volt.
A motor hátul volt és a burkolata így nyílt előre mint a képen.
1971-ben az MZ 125 motor 9.600 Ft volt , akkor vehettem volna egy 175 köbcentis 2 személyest ami már nagyon rossz állapotban volt 15.000Ft-ért.
Ezt a példányt karosszériások foltozták és a műhelyben jól megnézhettem, de bele nem ültem .
A BMW Isetta volt hasonlóan kultikus példány abból több volt.
Motorkerékpár rendszáma volt és motorkerékpár jogosítvány kellett hozzá.
https://www.youtube.com/watch?v=Ud36g0aCdV0 Ezt nézzétek meg, bár ez nem moped de jópofa .