"Plusz folyasztószert soha nem használtunk, sőt, minőségbiztosítási dolgok (kémhatás) miatt tilos is volt."
Ez a repülésben felhasználd elektronikáknál is így van.
De egyébként a műhelyben is nagyon sok régebbi modellnél, ahol használtak ilyesmit, ki kell szerelnem a nyomtatott áramkört, eltávolítani róla mindent, és lemosni, eltüntetni róla a maradékot, mert gyakorlatilag "elrágta" az egészet a feleslegesen felhasznált, és nem megfelelően/sehogy eltávolított savas vacak. Lehet újra építeni az egész nyomtatott áramkört ilyenkor, és a kerekek felől érkező vezetékeket is cserélni, mert beszivárog a szigetelés alá is, és azokat is megeszi. Sokszor az áramszedő réz lamellák sem menthetőek.
A forrasztóónban található gyanta elegendő folyasztószer, minden más felesleges. Aki meg nem töltött ónt használ, az úgy hívják, hogy bádogos, és forrasztgasson csak ereszcsatornákat, ne elektronikákat!